czwartek, 5 października 2017

"Plaskate" słodziaki.

Kolejny "psi element", który zawitał na moją półkę to dwa urocze bulldogi angielskie firmy MR.Z.


Modele przedstawiają psa i suczkę, przy czym ten rozbrykany to on, a śpiąca królewna to ona. Muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem jakości wykonania obu figurek. Są wykonane z dużą dbałością o szczegóły a leżąca sunia ma wyrzeźbiony nawet spód ciała co rzadko się zdarza. 








Oczywiście zawsze znajdzie się coś, co można by poprawić ale generalnie obie figurki są bardzo realistyczne. Uwielbiam ich fałdki i chociaż nie jestem miłośniczką tej rasy to nie mogłam się oprzeć ich urokowi. 
Mam na oku jeszcze owczarka niemieckiego tej firmy bo oglądając zdjęcia stwierdziłam, że to najlepszy owczarek wśród psich figurek ale czy naprawdę to przekonam się gdy wezmę go do ręki. 





1 komentarz: