wtorek, 8 października 2013

Tanga Lady - błękitnooka piękność.

Nareszcie jest. Właśnie dotarła do mnie tajemnicza figurka, zapowiadana w poprzednim poście.
Przedstawia ona błękitnooką klacz Paint Horse, maści gniado-srokatej z rzadkim wzorem o nazwie "Medicine Hat". Jest to łata na głowie obejmująca uszy i czoło i przypominająca kapelusz.
Figurka pochodzi ze studia Meg Walker Oryginals ( http://www.megwalker-originals.com/ ), wykonana jest z chińskiej ceramiki w skali traditional ( 8''). Malowanie jest oryginalne, jedyne w swoim rodzaju (OOAK) co zostało potwierdzone stosownym certyfikatem, podpisanym przez autorkę. Klacz otrzymała imię Tanga Lady i została wpisana do specjalnego rejestru. Ale dość gadania, oto ona.


Czyż nie jest słodka?

Muszę przyznać, ze jestem pod jej wielkim urokiem.
Tak wiem, jeśli chodzi o budowę to nie jest tak szczegółowa jak np. Breyery ale myślę, że jest to spowodowane materiałem z jakiego jest zrobiona. Może się nie znam, wydaje mi się jednak, że trudno jest w glazurowanej ceramice wyrzeźbić dokładnie ścięgna czy mięśnie. Na pewno ogólne wrażenie jest bardzo dobre,  klacz ma zachowane proporcje i dobrze zaznaczone cechy rasowe.
Jestem prze szczęśliwa, że udało mi się ją kupić.

4 komentarze:

  1. Cóż, nie jestem fanką tego typu figurek, ale maść ma fajną. Świetne malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ! Jakie cudo . Gratuluję ;3
    we-runcia z http://alleschleich.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże piękna zazdroszczę poprostu cudeńko no i jeszcze certyfikat super !

    OdpowiedzUsuń