niedziela, 5 lipca 2015

Yatagan mój wymarzony achałtekiński ogier.

"O mój wymarzony, o mój wytęskniony..." - tak śpiewała kiedyś Ewa Demarczyk. Te słowa jak ulał pasują do mojego nowego modelu.




Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Wypatrzyłam niepomalowaną wersję dawno temu na MH$P ale od tego momentu do chwili, gdy mogłam wziąć go w ręce upłynęło dużo czasu, a na początku także i nerwów, bo nie wiedziałam czy w ogóle uda mi się go zdobyć.

Model ten to Jadakiss, ogier rasy achałtekińskiej, pierwsza rzeźba niezwykle utalentowanej, rosyjskiej artystki Katii Elp. Moim zdaniem koń jest bardzo realistyczny i świetnie oddaje charakter rasy, którą przedstawia. Ma piękne długie linie, suchą ale nie chudą sylwetkę i bardzo wyrazistą głowę. Jest bogaty w detale z żyłkami i zmarszczkami tu i tam włącznie, pokazany w ciekawej, rzadko spotykanej wśród modeli pozie.



Śliczna siwa, lekko hreczkowata maść jest dziełem polskiej artystki, Eli Zarzeckiej (MetalfishArt). Patrząc na konia w realu, ma się wrażenie, że widać sierść i czuć płynącą pod skórą krew. Krótko mówiąc Yatagan wygląda jak żywy. Dodatkowo potęgują to wrażenie bardzo dopracowane detale. Kopyta i oczy to istny majstersztyk.


Mój Yatagan jest spełnieniem modelowych marzeń i bez wątpienia ozdobą całej kolekcji. Uwielbiam go i nie przestaję podziwiać.





12 komentarzy:

  1. Masz rację,no po prostu przecudowna AR-ka. Ma tyle detali,no i prze de wszystkim niespotykaną pozę. Metalfish jeszcze bardziej ożywiła go niezwykłym malowaniem. Gratuluję takiej pięknej perełki w kolekcji :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny !
    Widziałam go na żywo, ale jakoś do mnie nie dotarło, że to Twój xD
    (w sensie takiego nie pomalowanego)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknyyyy!!!! Będzie miał sesję zresztą achałów???? (Ze CM Strapless i Heartbreaker em)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mold już kilka razy widziałam i szczęka mi opadła.W malowaniu wygląda jeszcze lepiej!
    Wolę się nie przypatrywać, żeby sobie nie robić smaku ani nie wypatrzeć oczu :P.
    Pozostaje mi tylko pogratulować takich cudowności w kolekcji :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski!
    Ja go chcem *-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny model !
    Zazdroszczę,choć Achałki to nie jest moja ulubiona rasa,ale ten naprawdę jest uroczy.
    http://equistastable.blogspot.com - Nowy Post !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest i w cudnym malowaniu, ogromnie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Achały nie należą do moich ulubionych, ale ten jest cudny, zwłaszcza jego poza mnie zachwyca :)
    Zapraszam na Candy http://lilisstable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :) Od pewnego czasu czekałam, aż będę mogła tutaj go zobaczyć. I jest niesamowity * - * Strasznie mi się podoba :))
    Zapraszam do mnie - tynnahatter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooo *-* co za poza! oddaj mi go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Elżbieta ma talent! Chyba nikt temu nie zaprzeczy!

    OdpowiedzUsuń