piątek, 25 stycznia 2019

Brass Hat - Celebration model 2018r. .


Brass Hat to Celebration model firmy Breyer o numerze 711281, wykonany na moldzie Walking Thoroughbred na Breyerfest 2018 r. Jest to portret wybitnego amerykańskiego wałacha wyścigowego o tym samym imieniu.  
Nie jestem specjalną fanką rzeźb Susan Carlton Sifton chociaż posiadam już w kolekcji Ideala, Frankela, Ravela i Snowmana, które wyszły z pod jej palców. Dotychczasowe modele na tym moldzie też jakoś do mnie nie przemawiały. Coś nie pasowało mi w samym ruchu, przednie nogi wydawały mi się nie równe, generalnie byłam na nie. Dopiero on, Brass Hat wpadł mi w oko. Może zadziałała ulubiona gniada maść? Nie wiem ale stało się i oto spaceruje on sobie po mojej półce. 
Nogi są równe, sprawdzałam. 

Brass Hat ujął mnie też piękną głową.
Mam do niego tylko jedno małe zastrzeżenie. Nie wygląda mi na folbluta w kondycji wyścigowej. Koń po zakończonej karierze owszem albo wierzchowiec crossowy ale nie koń z toru wyścigowego. 
Nie będę się jednak czepiać bo ścigać się u mnie nie będzie. 
Zapomniałam dodać, że do figurki dołączone były prezenty: oficjalny program Breyerfestu z Kentucky Horse Park w Lexington z 2018 roku, dwie wizytówki Brass Hata, zakładka i magnes na lodówkę. 

Prawda, że jest fotogeniczny? 










1 komentarz:

  1. Modele mają to do siebie, że w każdej maści wyglądają inaczej. Mnie on się bardzo podoba jako tarant.

    OdpowiedzUsuń