środa, 27 kwietnia 2016

Jeszcze jeden Whippet.

Jeszcze jeden ale na razie ostatni. Obiecuję, następne będą konie.
Tym razem do dwóch suczek dołączył pies płci męskiej. Tak jak one jest wyprodukowany przez firmę Border Fine Arts i również należy do kolekcji Dog & Pups Galore, powstał w 2002 roku i ma nr A1399. U mnie otrzymał imię Foley.
Jest troszkę drobniejszy, nawet od Flory ale niewiele. Nie jest tak mocno umięśniony i odrobinkę niższy.  
Jakość wykonania wszystkich figurek jest bardzo podobna chociaż są małe różnice. Ciekawa jestem czy rzeźbiła je ta sama osoba? 
Foley ma bardzo ładnie pomalowane oczy ale patrząc od tyłu, ma niezbyt dopracowane uda i nasadę ogona. Nie przeszkadza to bardzo w odbiorze modelu i widoczne jest tylko na zdjęciach. Na żywo w zamaskowaniu tego małego mankamentu pomaga biała w tym miejscu maść.



Bardzo podoba mi się w tych figurkach to, że każda ma inny charakter. 
Flora - dumna i kapryśna, swoją postawą mówi: "Patrzcie i podziwiajcie jaka jestem piękna".
Thelma - słodka i ciekawska, taki duży dzieciak.
Foley - delikatny i nieśmiały (jak on sobie poradzi z tymi babami? ;) )

Wszystkie razem wyglądają świetnie i bardzo cieszę się, że zapoczątkują moją drugą kolekcję z figurkami psów.

Następny będzie koń i to prawdziwy diamencik. Już nie mogę się doczekać aż będzie zdobił moją półkę. 



4 komentarze:

  1. Gratuluję kolejnego charta w kolekcji :). Trzeba przyznać,że figurki tych psów są niesamowicie dopracowane i bezbłędnie odwzorowują ich atletyczną budowę ciała. Mi mimo wszystko z całej trójki najbardziej przypadła do gustu Thelma ;). Masz rację taki duży,słodki dzieciak,który od razu chwyta za serce :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie dwa stojące psiaki są dla mnie najbardziej urocze. :3
    No i mają takie kochane, pełne życia pyszczki z błyszczącym spojrzeniem... Jak prawdziwe. Gratuluję takich śliczności!
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku,ale ładny psiak!
    Poza bardzo dostojna, realistyczny - BARDZO!
    Polecę Twój blog!
    Pozdraviam!
    ♥ Wierna Czytelniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się najbardziej podoba ten siedzący :)

    OdpowiedzUsuń