piątek, 6 września 2013

Ranvir - ciemno gniady ogier Marwari.

Breyerowski model (1495) Marwari autorstwa Brigitte Eberl, w oryginalnym malowaniu nie bardzo mi się podobał. Po za tym wiele osób skarżyło się na bardzo złe i niedokładne wykonanie figurki, dlatego długo zastanawiałam się nad jego zakupem. Jednak kiedy Ela Zarzecka zgodziła się go przemalować przestałam się wahać. Wybrałyśmy dla niego ciemno gniadą maść z dużymi odmianami, która jest moją ulubioną, a dla tego modelu bardzo odpowiednią.Zresztą oceńcie to sami.




Uwierzcie mi na słowo, w naturze jest jeszcze ładniejszy, ale nie może być inaczej, skoro jest dziełem dwóch moich ulubionych artystek. :)
Ogierek jest uchwycony w bardzo pięknej, naturalnej pozie, ma cudnie wyrzeźbioną głowę i pozostałe detale, a żywe spojrzenie powoduje, że wygląda jak prawdziwy.
To z pewnością jeden z moich ulubionych modeli.


1 komentarz:

  1. Już Ci nie raz mówiłam, że go jest piękny. Ale powiem to jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń